Bardzo często, ciężko jest Wam ocenić jaki rodzaj wsparcia podczas organizacji ślubu oraz wesela mógłby być Wam potrzebny. Nie wiecie, czego możecie spodziewać się na tej ścieżce, bo przecież wszystko to dla Was jest nowe i zaskakujące.

Spotkajmy się, wspólnie przeanalizujemy Wasze potrzeby i priorytety. Jeśli mieszkacie poza granicami Polski – nic nie stoi na przeszkodzie – mamy XXI wiek! Spotkanie lub rozmowa z pewnością pozwoli Wam wybrać jedno z najlepszych rozwiązań – dopasowane indywidualnie dla Was.

„Nic dwa razy się nie zdarza i nie zdarzy. (…) Żaden dzień się nie powtórzy, nie ma dwóch podobnych nocy, dwóch tych samych pocałunków, dwóch jednakich spojrzeń w oczy.”

Organizacja

Nierzadko niezbędnym jest wsparcie już od samego początku organizacji Waszego najważniejszego dnia. Czasami również, na którymś z etapów pomoc zaczyna być konieczna. Mistrzyni Ceremonii nie pracuje na schematach – nie ograniczamy ilości spotkań, kontaktów, wizyt. Ze względu na indywidualizm każdej z Par, każdy system pracy jest odrębny i dopasowany do Państwa Młodych.

Doświadczenie w pracy jako Wedding Planner pokazało mi, że nikt z Was nie szuka surowej guwernantki, tylko wsparcia w podejmowaniu decyzji, doradcy, przyjaciela, zaufanej osoby (zwłaszcza przy niespodziankach 🙂 ), po prostu Mistrzyni w każdym calu. Mistrzyni dla Was. Wybiórczo jednak w celu przybliżenia, czym Mistrzyni się zajmuje w zakresie organizacji Waszego najważniejszego dnia, poniżej przedstawiamy listę tego, co między innymi wchodzi w zakres usług Mistrzyni Ceremonii.

W czym Ci mogę pomóc?
  • Dobór papeterii,
  • Wybór i rezerwacja auta,
  • Pomoc przy wyborze kościoła, sala,
  • Pomoc w procedurach USC,
  • Pomoc przy wyborze sali – research wśród szerokiego spectrum sal nie jest już Waszym zmartwieniem,
  • Pośrednictwo w poszukiwaniu usługodawców, spotkania (sala, fotograf, kamerzysta, suknia ślubna, garnitur, obuwie, biżuteria, bielizna, atrakcje, samochód, fryzjer, makijaż, sala, zespół, DJ, dekoracje, etc.),
  • Koordynacja i prowadzenie przygotowań ślubnych i weselnych przez cały okres trwania umowy
  • Koordynacja i zespolenie współpracy pomiędzy ww. usługodawcami oraz salą,
  • Uczestnictwo w spotkaniach z zarezerwowanymi usługodawcami,
  • Uzgodnienie scenariusza wieczoru weselnego z usługodawcami oraz obsługą Sali weselnej,
  • Rozmieszczenie winietek, numerów stołów, pozostałych wydruków – zgodnie z życzeniem Pary Młodej
  • Transfery gości,
  • Noclegi,
  • Catering,
  • Personal Shopper,
  • Niespodzianki od gości,

Konsultacje

Konsultacje opierają się na kilku spotkaniach, pozwalających zapoznać Parę Młodą krok po kroku z etapami organizacji Najważniejszego Dnia w Życiu. Pozwalają uzyskać Parze Młodej odpowiedzi na nurtujące pytania. Wiele razy ciężko jest Wam ocenić z jakiego wsparcia w organizacji lub koordynacji skorzystać. Pokazują jak zaplanować ten dzień bez obecności Wedding Plannera!

Spotkajmy się, porozmawiajmy, przeanalizujmy i wybierzmy najlepsze rozwiązanie. Na konsultacjach  przeprowadzone zostaną z Wami rozmowy, które pozwolą wybrać Wam najlepszych usługodawców weselnych. Warsztaty konsultacyjne pozwolą Wam w spokoju cieszyć się swoim dniem!

Koordynacja

Koordynacja opiera się na współpracy z Parą Młodą i Usługodawcami, przez ostatni tydzień przed
weselem. Opracowywanie indywidualnego scenariusza ceremonii oraz wieczoru weselnego, powalającego na płynność przyjęcia i dopracowanie wymarzonych elementów. Załoga sali weselnej oraz wszyscy zatrudnieni usługodawcy odciążają Was od wielu pytań i decyzji, które muszą zapadać np. w trakcie wesela.

Wasi goście czują się wyjątkowo, ze względu na fakt, iż ktoś przez cały dzień i noc się o nich troszczy. Najważniejszy dzień w Waszym życiu powinien być przez Was przeżywany i przybrany pozytywnymi
emocjami. Ani Państwo Młodzi, ani świadkowie, ani rodzice nie powinni zaprzątać sobie głowy i przeżywać niepotrzebnych nerwów, z jakiegokolwiek powodu związanego z organizacją. Koordynacja pozwoli Wam na zdjęcie wszystkich problemów z Waszych głów.

Uroczystości plenerowe

Ze względu na możliwość organizacji ceremonii zaślubin w tzw. Plenerze, wychodzimy do Państwa na przeciw. Po Mistrzowsku wspierając Państwa plenerowe marzenia i możliwości obiektów – wykorzystując ich potencjał i prowadząc do zapierających dech w piersiach efektów. Uroczystości plenerowe czyli ceremonie zaślubin oraz plenerowe wesela organizujemy także pod podstaw, dopasowując całkowity schemat współpracy do Pary Młodej.

Ślub humanistyczny

Mieszkacie za granicą, mieliście okazję wziąć potajemny ślub. Teraz nastała taki czas, w którym chcielibyście zorganizować wesele. Jednak bez ceremonii, nie będzie ono kompletne. W takim wypadku ceremonia również może się odbyć. W roli zastępstwa pojawia się ślub humanistyczny, czyli ceremonia w pełni legalna (nie wymagająca dokumentów, tłumaczy przysięgłych etc.). Prowadzona jest w sposób typowy dla ceremonii, dopasowana do wymagań Pary Młodej. Scenariusz ślubu humanistycznego, urozmaicony może być o oprawę muzyczną, dekorację czy inne atrakcje.

Dekoracje ślubne Szczecin

Candy Bar

Candy Bary jak i wszystkie dekoracje i atrakcje dekoracyjne opracowywane są na indywidualny projekt tworzony dla Pary Młodej. Każda nasza Para posiada, przewodnie kolory wesela lub jego motyw. Z tego względu, aby
zachować ciągłość kompozycji i atrakcji Candy Bary przygotowywane są  klimacie weselnym. Dla przykładu – jeśli organizowane wesele odbywa się w klimacie marynistycznym, Candy Bar czy pozostałe dekoracje również dostosowywane są do takiej tematyki w całości.

Każda realizacja jest indywidualna – „nic dwa razy się nie zdarza”

Dekoracje

W zakresie usług Mistrzyni Ceremonii znajdują się również dekoracje:

  • dekoracja kościoła,
  • dekoracja Sali weselnej,
  • wiązanki, wianki, butonierki, bransoletki.